vineri, 24 iulie 2009

Sperimata da speri degeaba.

Daca tot plec la bacau, am zis sa las un fel de...tabel al dorintelor. Sa zicem!

1. Sper sa nu se mai cace Basescu pe Romania.

2. Sper sa prind vreme frumoasa si vecini de treaba.

3. Sper sa-mi ajunga banii pe care mi-i iau la mine (e criza).

4. Sper sa mai primesc un semn de viata din cand in cand ca deh, fara net e greu tata!

5. Sper sa nu-mi mai plagieze nimeni blogu' (care, dupa parerea mea, nu e cine stie ce, da' e plagiat).

6. Sper sa nu fiu sunat sa dau premiera exact cand nu pot.

8. Sper sa nu uit ce zile de nastere sunt, desi am f multe in memorie, dar am tendinta de a uita de ele.

9. Sper sa ma astepte pana ma intorc (EA, ma, EA).

10. Sper sa nu ma ingras.

11. Sper sa nu imi pierd telefonu'.

12. Sper ca ai vazut ca nu exista punctu' 7.

13. Sper ca ti-a placut postu'.

Hai gata! Tre' sa-mi termin bagaju'. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu