marți, 16 iunie 2009

Munca si ce implica

Tocmai dupa cum spunea si Mery: "Mai pune si tu ceva pe blog, nu-l lasa in paragina".

Ma intorc triumfator, dupa o experienta pe cat de neplacuta, pe atat de satisfacatoare(financiar), in care am avut de tradus 30 de pagini de agonie artistica intr-o perioada de doua saptamani.

Bineinteles, precum orice tanar adevarat, am lasat pe maine ce puteam sa fac ieri, si am ajuns in ultima zi sa am de tradus 11 din cele 30 de pagini. ULTIMELE 11 PAGINI.

Este ora 2.25 si cu siguranta creierul meu ar fi preferat sa viseze la frumusetile de pe pamant decat sa traduca fraze cu privire la frumusetile artei. Dar munca innobileaza pe om.

Asta e problema. Pentru bani, trebuie sa muncesti. Cand vin de-a gata, oricat ar fi de geniali in cantitati mari, insuficienti in cantitati mici si deloc in cantitati nule, nu au aceeasi valoare morala ca atunci cand ii muncesti.

Sunt la a doua vara in care muncesc si nu mi-e rusine sa o recunosc. Imi place ca prind experienta si stiu ca nu mai trebuie sa le cer alor mei bani saptamanal pentru a-mi satisface cheltuielile.

Asa ca cei care cauta loc de munca au sprijinul meu, dar sa tina minte doua lucruri esentiale in angajarea intr-un loc:
1. Nu te multumi cu putin, vei ajunge sa primesti si mai putin pentru o munca ce poate fi apreciata in alta parte la adevarata ei valoare.
2. Priveste cu incredere munca ta. Nu-ti fie frica de concurenta. Ei sunt o optiune pentru tine, nu tu o optiune pentru ei.

Eu urmez aceste doua principii.

O zi buna, la mine e noapte buna.

Enjoy!

2 comentarii: