marți, 17 martie 2009

Cate chestii afli intr-o zi!

N-a fost o zi buna azi, ma rog, din punct de vedere meteorologic. Oricum e o pierdere de timp. CE? In fine...

De-abia m-am trezit si trebuie sa invat pentru teatru, dar...na...o sa invat eu. Nu prea ma trage sufletu' cand am atatea lucruri care imi distrag atentia. Da' ma tin eu de treaba si totu' va fi bine. M-a ajutat si schema asta.

Si ca sa revenim la oile noastre, pana sa ajung sa gasesc schema asta, am dat de niste citate de-ale politistilor americani. Nu pot sa nu le pun aici, pe blog, ca de: ce-i al meu e si-al vostru. ( link )

Si cu toate acestea, protejati-va de informatii stupide. E cel mai prost mod de a te consuma. De exemplu, azi am aflat ca prezervativu' poate avea doua cai de folosire...Ma rog...ma rezum la prima. ( link )

Si gata, am terminat si postu' pentru azi. Have fun or get lost!

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu